Curier în Acțiune

proiect Marks proiect Marks

FAN Courier

Curier în Acțiune

Greu de Livrat 2

Nu e un blockbuster, ci o campanie care urmărește curierii în perioada reducerilor și a sărbătorilor cu precizie de sniper. În acest interval, ei sunt și cei mai așteptați oameni la fiecare colț, dar și personajele negative, atunci când un colet întârzie să apară.

Avalanșa de comenzi e copleșitoare, iar curierii devin niște supereroi în încercarea de a livra totul la timp.

Oricât de rapizi ar fi curierii, traficul sau vremea potrivnică nu iartă pe nimeni. Atunci când știi că trebuie să apară, o secundă în plus îi poate transforma pe curieri din cei mai buni prieteni în dușmani. De la acest insight am plecat când i-am transformat în eroii unei misiuni imposibile. Am parodiat genul filmele de acțiune, pentru a arăta cu umor că, deși provocarea e mare, curierii își continuă misiunea până la capăt. Cineva trebuie să o accepte, nu? E un mesaj de asumare a imperfecțiunilor, dar și un reminder al faptului că doar în filme personajele trec cu bine peste obstacole imposibile.

 

Curier în Acțiune a putut fi urmărit pe marile ecrane, dar și pe OOH, radio, social media și pe www.curierinactiune.ro, unde oricine a putut intră în pielea curierului, pentru o șansă la premiile campaniei. 
Premii: Silver - Digital Component of An Integrated Campaign, Internetics 2020