FAN Courier
Tu Alegi Drumul
Deciziile de azi sunt realitatea de mâine
Dacă până atunci campaniile de comunicare i-au adus în prim plan pe cei care livrează, 2019 a fost un moment perfect pentru a întoarce reflectoarele asupra poveștii și alegerilor care au condus la fondarea uneia dintre cele mai de succes companii 100% românești. De aceea, noua campanie explorează conceptul alegerilor și importanța lor, fie că vorbim de alegerile unui business, alegerile unui om sau ale unei comunități. Alegerile pe care le facem ne fac ceea ce suntem. Iar în contextul social actual, sunt mai importante ca niciodată.
În anul alegerilor, am privit puțin înapoi și am recreat traseul care a adus FAN în prezent. Pornind în 1998 cu o singură Dacie, supranumită Furia Verde, FAN a ajuns să însemne azi o echipă de peste 6.350 de angajați și o medie de 180.000 de expediții pe zi.
Pe www.tualegidrumul.ro am creat un landing page în care spotul campaniei se transformă într-o poveste interactivă pe care o poți controla prin intermediul alegerilor pe care le faci. Rezultatul se schimbă în funcție de cum alegi să continui povestea. Destinația finală e headquarter-ul FAN, iar recompensa este înscrierea în competiție.
Campania a fost susținută prin spoturi video, OOH-uri și social media și a strâns peste 30.000 de vizualizări. "Tu alegi drumul” nu e doar o poveste a devenirii unei companii de curierat, ci și un îndemn de a reflecta la propriile alegeri, fie că vorbim de marile alegeri sau de alegerile mici, de zi cu zi.