Livrăm Emoții

proiect Marks proiect Marks

FAN Courier

Livrăm Emoții

Livrăm Emoții

În loc de un mesaj publicitar clasic, macheta de presă de pe coperta 4 a revistei DOR a devenit un loc în care cele mai puternice emoții își găsesc drumul până la destinatar.

Am oferit spațiul persoanelor din jurul nostru, i-am invitat să-și spună povestea printr-o scrisoare adresată cuiva drag, iar noi ne-am angajat să livrăm revista, oricât de departe s-ar afla destinatarul. Am continuat proiectul pe parcursul întregului an. Fiecare număr DOR a avut 4 variante de coperte, fiecare cu propria poveste.

Tedy Necula a fost invitat să scrie primul mesaj. Iar povestea prieteniei lui cu George a ajuns mai departe și printr-un video, care păstrează bucuria întâlnirii precum într-o capsulă.

Raisa Beicu i-a scris lui Jonathan Franzen. Noi l-am găsit, i-am livrat scrisoarea, iar el i-a răspuns.

În loc de un alt mesaj de auto-promovare al brandului, am transformat macheta într-un un spațiu de conversație, în care frânturi din viețile oamenilor sunt împărtășite cu o lume întreagă. Emoții, momente, gesturi sunt cuprinse pe ultima pagină și produc un ecou în fiecare cititor.

FAN a devenit un mesager al surprizelor, al clipelor de bucurie sau surpriză împărtășite, trezite de o singură pagină.

Povestea a continuat, iar 3 ani mai târziu, pe aceeași copertă, inițiativele creative și visurile oamenilor transformate în realitate continuă să spună povestea mai departe.